چگونه مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه بگیرم؟

آموزش آرایشگری زنانه در تهران
83 / 100

برای گرفتن مدرک آرایشگری فنی حرفه ای باید به آموزشگاه های آرایشگری زنانه معرفی شده در تهران مراجعه کنید. لازم به یاداوری است اگر ساکن تهران هستید یا اگر در شهرستاهای دیگر سکونت دارید و دوست دارید مدرک تان مهر تهران بخورد میتوانید به آموزشگاه های معتبر شهر تهران مراجعه کنید .

آموزش شینیون عروس
آموزش شینیون عروس در تهران

 

نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ‌ای آرایشگری در تهران

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری، قبل از هر چیز باید در یک آموزشگاه آرایشگری ثبت نام کنید. این آموزشگاه‌ها دوره‌های آموزشی را در ۳ سطح پایه، تخصصی، و فوق تخصصی برگزار می‌کنند. شما با توجه به سطح، شرایط مالی، و اهداف شغلی خود می‌توانید یکی از این دوره‌ها را انتخاب کنید. پس از گذراندن دوره‌های تئوری و عملی، باید در آزمون‌های هماهنگ یا آنلاین سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کنید.

آزمون‌ها نیز به دو صورت تئوری و عملی برگزار می‌شوند. پس از گذراندن این مراحل و در صورت کسب نمره قبولی می‌توانید مدرک خود را دریافت کنید. صدور مدرک به صورت الکترونیکی بوده و معمولا بین ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.

 

آموزش آرایشگری زنانه
آموزش آرایشگری زنانه برای ورود به بازار کار در تهران

 

انواع مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

مدارک آرایشگری فنی حرفه ای سه نوع هستند ولی یک مدرک از باقی مدارک است

 

۱-مدرک رسمی فنی حرفه ای

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای به علت دارا بودن کد ملی آموزش شغلی علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. کارآموز برای دریافت این مدرک باید دوره آموزشی خود را به پایان رسانده و سپس در آزمون هماهنگ فنی حرفه ای که به دو صورت کتبی و عملی برگزار می شود شرکت کند و موفق به کسب نمره قبولی گردد .

 

۲-مدرک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

مدرک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای مدارکی هستند که از سوی آموزشگاه های آرایشگری صادر میشود و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور است . این مدارک چون مستقیما از طرف سازمان فنی حرفه ای صادر نشده است دارای اعتبار بین المللی نمیباشند و با این مدرک نمیتوان در داخل کشور آرایشگاه تاسیس کرد و فاقد مزایای مدرک رسمی است.

 

۳-مدرک گذر مهارتی فنی و حرفه ای

این مدرک گواهی است که بعد از گذراندن یک مرحله آموزشی برای شما صادر میشود به عنوان مثال متقاضیانی که قصد برگزاری کارگاه و یا سمینار های چند ساعته را دارند می توانند این مدرک را به صورت رایگان از محل آموزشگاه خود دریافت نموده و فعالیت خود را در آن مرکز آغاز نمایند . این مدرک هم کم اعتبارترین مدرک میباشد ولی باز مورد استفاده میباشد.

همچنین ببینید:

آموزش گریم و میکاپ (متعادل سازی چهره) در تهران ویژه ورود به بازار کار

فیلم آموزش کراتینه
فیلم آموزش کراتینه – آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی

چگونه وارد بازارکار آرایشگری زنانه بشویم:

برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه نخست باید مهارت‌های مربوط به آرایشگری را یاد بگیرید. برای اینکه مهارت های مربوط با آرایشگری زنانه را یاد بگیرید باید در کلاسهای آموزشی آرایش و پیرایش زنانه که در آموزشگاه‌های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند ثبت نام کنید و در کلاس های این آموزشگاه‌ها شرکت کنید.

پس از شرکت در کلاس‌های آموزش و طی کردن دوره‌های آموزشی میتوانید در سالن های که معمولا از طرف این آموزشگاه‌ها معفری می شوند همکاری کنید و ضمن بالا بردن مهارت و تجربه خود به کسب درآمد نیز برسید.

آرایشگری زنانه یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به استقلال مالی بانوان است

 

راه اندازی آرایشگاه با کمک اساتید مجرب

ورود به شغل آرایشگری
چطور یک آرایشگر زنانه شویم؟

آموزش فوت و فن آرایشگری زنانه در تهران

با شرکت در دوره های آرایشگری زنانه در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی میتوان تمام اموزش های لازم را برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه فرا بگیرید.

 

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

تلفن همراه 09126940229

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×