آموزش حرفه ای شینیون عروس در تهران – آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی

آموزش شینیون عروس
84 / 100

در دوره آموزش شینیون عروس آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی یک روند کامل آراستن موها جهت حالت دادن و زیبا سازی موی عروس، به شما آموزش داده می شود.

کلاس آموزش حرفه ای شینیون در تهران

این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به شینیون عروس از جمله: آموزش شناخت انواع فرم های صورت، آموزش شینیون های متناسب با تمام فرم های صورت، آموزش کار با تمام ابزار و لوازم شینیون، آموزش انواع تکنیک های انجام شینیون عروس و آموزش مدل های مختلف شینیون عروس می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب و انجام بهترین مدل شینیون عروس با توجه به انواع فرم های چهره را می آموزد.
هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام مدل های به روز شینیون عروس بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

آموزش شینیون عروس
آموزش شینیون عروس در تهران

سرفصل های دوره آموزش شینیون عروس

آماده سازی مو
وزگیری صحیح مو
آموزش شینیون موی باز عروس
استفاده از موی اضافه و شینیون های کم حجم
کار با انواع پروتزها و نصب تاج و تور
انواع شینیون های عروس
شینیون عروس اروپایی
معرفی کامل مواد و محصولات روز دنیا

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران.

دوره آموزش شینیون عروس در تهران

در دوره آموزش شینیون عروس، هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود.
این دوره آموزشی به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در این دوره، هنرجو ابتدا با فرم های صورت آشنا شده و سپس مدل های مدرن شینیون مو آموزش داده می شود. با توجه به اهمیت شب عروسی، ظرافت و دقت انجام شینیون عروس، بسیار مهم است. در دوره آموزش شینیون عروس، نکات کلیدی در انتخاب شینیون با توجه به فرم چهره و سلیقه عروس، به هنرجو یاد داده خواهد شد.

فیلم آموزش شینیون در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی در تهران

این فیلم را ببینید.

پس از یادگرفتن مدل های جدید شینینون عروس، هنرجو چندین مدل شینیون را بصورت عملی انجام داده و تمرین می کند. یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن است که با توجه به فرم شینیون عروس انتخاب می شود.
در این دوره آموزشی، ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی محبوب معرفی شده که هنرجو با دنبال کردن آن ها همواره به روز باشد و مدل های جدید شینیون عروس را یاد گرفته و انجام دهد.

آموزش آرایشگری برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه در تهران

شنیون جدید در تهران
آموزش شینیون در تهران

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

تلفن همراه 09126940229

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×