آموزش رنگ و مش فوق تخصصی و حرفه ای با مدرک فنی و حرفه ای

آموزش مش و هایلایت
86 / 100

آموزش رنگ و مش فوق تخصصی و حرفه ای
رنگ و مش کردن مو در این روزها بسیار پرطرفدار است و خانم های زیادی به این کار علاقه دارند. آموزش رنگ و مش فوق تخصصی موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم تا شما با آن بیشتر آشنا شوید.

رنگ و مش تخصصی چیست؟

کلمه مش در ایران رایج است و در کشورهای خارجی به عنوان هایلایت شناخته می شود. به روشن کردن لایه های مختلفی از موی سر، مش می گویند. این عمل به گونه ای انجام می شود که این لایه های مو نسبت به رنگ موی زمینه، سه درجه روشن تر باشند. مش انواع مختلفی دارد که با تکنیک ها و روش های متفاوتی اجرا می شود.

آموزش اصلاح ابرو در آرایشگری زنان خسته تهران

انواع روش های تخصصی رنگ و مش
در این بخش از آموزش رنگ و مش فوق تخصصی به بررسی انواع روش های مش مو می پردازیم.

۱- مش مو با شانه
برای مش کردن با شانه باید رنگ دلخواه را در کاسه رنگ ترکیب و با برس مخلوط کنید. پس از آن با شانه کردن موها و تقسیم بندی آن، باید موها را با گیره دسته بندی کنید و لایه های مورد نظر خود را جدا نمایید. سپس کمی از رنگ را روی دنده های شانه قرار دهید و بر روی لایه های جدا کرده بکشید تا تمام قسمت های آن رنگ بگیرد.

مش کلاهی
کلاس آموزشی مش در تهران

۲- مش مو با کلاه
این روش برای تا متوسط بسیار مناسب است. در این روش باید ابتدا مو را سشوار کنید تا کاملا لخت شود و با پاشیدن پودر بچه به روی موها، کلاه مش را به راحتی رو سر قرار دهید. برای اینکه کلاه از روی سر نلغزد، با گیره های مخصوص شینیون، آن را روی سر محکم کنید. پس از آن موها را با قلاب از کلاه مش بیرون آورده و مواد را بر روی آن قرار دهید تا همه جای آن را بپوشاند. اگر سوراخ های کلاه مش گشاد است، بر روی سر فرد یک نایلون قرار دهید و سپس کلاه مش را روی سر او بگذارید.

۳- مش مو با فویل
در این روش از آموزش رنگ و مش فوق تخصصی باید موها را با سشوار لخت کنید و پس از آن موها را به صورت لایه ای جدا نمایید. در این روش به جای استفاده از کلاه مش باید از فویل استفاده کنید. پس از جدا کردن موها آنها را روی فویل قرار داده و در هر مرحله به آن مواد زده و فویل را ببندید تا زمانی که لایه های مو به پایان برسد.

آموزش رنگ و مش فوق تخصصی و انواع مدل های رنگ و مش

آموزش رنگ و مش فوق تخصصی

مش هایلایت
اگر لایه هایی از موی تیره، حدود ۲ تا ۳ درجه روشن شود، به آن مش هایلایت می گویند.

مش لولایت
اگر لایه هایی از موی روشن، حدود ۳ درجه تیره تر شود، به آن مش لولایت می گویند.

مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری
مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری در تهران

مش فریزینگ
در صورتی که لایه هایی از موی مشکی ۹ درجه روشن شود و یا اینکه لایه هایی از موی روشن حدود ۹ درجه تیره شود، به آن مش فریزینگ می گویند.

نکات مهم آموزش رنگ و مش فوق تخصصی
۱- در حین آموزش رنگ و مش فوق تخصصی باید حتما موها را کاملا شانه بزنید و صاف کنید زیرا به هنگام مش کردن به شیوه کلاهی، موها از سوراخ کلاه بیرون نمی آیند و به هم پیچیده می شوند.

۲- پیش از انجام رنگ و مش باید موهای خود را خشک کنید زیرا موی خیس و نمدار باعث می شود که حجم زیادی از مو مش بخورد و نتیجه دلخواه را نداشته باشد.

۳- برای بیرون کشیدن موها با قلاب احتیاط داشته و فشار زیادی به آن وارد نکنید. فشار و پیچاندن قلاب در داخل موها باعث کشیده شدن مو و ایجاد زخم در پوست سر می شود.

۴- اختلاف رنگ لایه های با رنگ زمینه آن نباید بیشتر از ۳ یا ۴ درجه باشد و اگر بیشتر شود سن فرد را بالاتر از واقعیت نشان می دهد.

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو در تهران

جمع بندی آموزش رنگ و مش فوق تخصصی
رنگ و مش باعث زیباتر شدن موها شده و برای کسانی که می خواهند تنوع را در عین سادگی و نچرال بودن تجربه کنند، گزینه مناسبی می باشد. رنگ و مش با تکنیک های مختلفی بر روی مو اجرا می شود که هر کدام مزیت های خود را دارند و باید با دقت انجام شوند تا نتیجه زیبایی را به همراه داشته باشند.

آموزشگاه آرایشگری خجسته با مدیریت استاد مریم سعدی با برگزاری کلاس های تخصصی اقدام به آموزش دوره های تخصصی رنگ و مش کرده است.

آموزش فوت و فن آرایشگری زنانه در تهران

با شرکت در دوره های آرایشگری زنانه در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی میتوان تمام اموزش های لازم را برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه فرا بگیرید.

 

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

تلفن همراه 09126940229

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×