آموزش شینیون عروس در تهران

آموزش شینیون عروس
80 / 100

آموزش شینیون عروس آموزشگاه آرایشگری خجسته در تهران یک روند کامل آراستن موها جهت حالت دادن و زیبا سازی موی عروس، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به شینیون عروس از جمله: آموزش شناخت انواع فرم های صورت، آموزش شینیون های متناسب با تمام فرم های صورت، آموزش کار با تمام ابزار و لوازم شینیون، آموزش انواع تکنیک های انجام شینیون عروس و آموزش مدل های مختلف شینیون عروس می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب و انجام بهترین مدل شینیون عروس با توجه به انواع فرم های چهره را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام مدل های به روز شینیون عروس بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

سرفصل های فنی و حرفه ای دوره آموزش شینیون عروس

براشینگ زیرساز شینیون و ویو
کرلی ساده با اتو و موپیچ
کرلی اروپایی با اتو و موپیچ
فر رترو
فر کردن موی اضافه
آموزش براشینگ صحیح و حرفه ای
شینیون با موی اضافه
شینیون بوکل
شینیون کلاسیک
شینیون پیچ
شینیون کرلی
شینیون جمع باز
دم اسبی روسی
نصب تور و تاج

آموزش شینیون عروس
آموزش شینیون عروس در تهران

مراحل آموزش شینیون عروس

در ابتدای آموزش شینیون عروس، با مقدمات آماده سازی مو قبل از شینیون عروس آشنا می شوید.
سپس مربی به ابزارهای مختلف مورد استفاده در شینیون عروس می پردازد.
در این مرحله، انواع شینیون های باز و بسته، براشینگ و کرلی را آموزش می بینید.
در مرحله چهارم، کار با تاج و تور عروس را به صورت اصولی یاد می گیرید.
در نهایت با کمک مربی، تمرین عملی مدل های مختلف شینیون عروس را روی مدل انجام می دهید.

برگزاری دوره شینیون عروس
تعداد شرکت کنندگان
کلاس های دوره آموزش شینیون عروس به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر و نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:
برای شینیون موی عروس، نباید از وسایل معمولی مثل کش مو یا تور معمولی استفاده کرد. بلکه باید از تل های زیبا، گیره ها و سنجاق های مخفی استفاده نمود که این لوازم در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. بقیه لوازم ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر می شود: ماکت مو جهت آموزش، فیکساتور معمولی، فیکساتور قوی، چسب مو، ژل، واکس، سنجاق ریز، سنجاق درشت، سنجاق موئی ریز، سنجاق موئی رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج و تور عروس

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×