آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو
88 / 100

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو در آموزشگاه آرایشگریزنانه مریم سعیدی

بسیاری از بانوان وقتی با یک کاتالوگ رنگ روبرو می‌شوند به تنها چیزی که توجه میکنند تیرگی و یا روشنی رنگهاست در صورتیکه این همه چیز نیست شما باید با ترکیبات رنگی موجود بر روی موهای فعلی خود و همچنین ترکیبات رنگی در هر شماره رنگ در کاتالوگ ها نیز آشنا باشید یعنی این را بدانید که مثلا رنگ نسکافه ای از ترکیب چه رنگهایی بدست آمده و با توجه به رنگ فعلی موهایتان صحیح ترین رنگ مو را انتخاب کنید و دیگر نیازی نداشته باشید که از فروشنده سوال کنید که فلان رنگ قرمزی دارد یا نه !!!

آموزش کاتالوگ خوانی حرفه ای در آرایشگاه

اگر با اموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو به این علم دست پیدا کنید در واقع شما روش خواندن کاتالوگ رنگ مو را یاد گرفته اید که نکته مهمی در انتخاب و استفاده از رنگ موهاست.

همه این مشکلات را با کمک همین آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو برطرف کنید و برای خود کارشناس رنگ باشید.

حتی اگر شما آقا و یا خانمی هستید که فروشگاه رنگ مو دارید و در درک کدهای رنگی دچار مشکل میشوید نیز میتوانید با دیدن فیلم های آموزش ما در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی از آموزش های رایگان آرایشگری استفاده کنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران.

ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود.
این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش شماره های رنگ مو و ترکیب رنگ موها می شود.
هنرجویان در پایان دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. شناخت رنگ موها و ترکیب آنها یک اصل اساسی برای یادگیری دوره آموزش رنگ مو می باشد.

این دوره فقط مناسب رنگ کاران حرفه ای سالن های زیبایی نیست، بلکه برای خانم هایی که موهای خود را در منزل رنگ می کنند هم مفید و کاربردی می باشد.

فیلم زیر را ببینید:

کاتالوگ خوانی رنگ مو شامل شناخت انواع رنگ ها و تونالیته آنها، خواندن کدها و اعداد رنگ مو می باشد. این دوره یکی از بخش های مهم خدمات رنگ کردن موی بانوان است که پیشنهاد می شود تمام کسانی که علاقه مند به یادگیری دوره رنگ مو هستند، به عنوان پیش نیاز این دوره را بگذرانند.

معنای حروف مقابل رنگ ها در کاتالوگ خوانی

در زمان مشاهده رنگ ها از روی کاتالوگ با حروف مختلفی روبرو می شوید که هر کدام از آنها معنای خاصی دارند و به تشخیص رنگ مو مناسب شما کمک می‌کنند. در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره شده است:

N طبیعی
A خاکستری
C دودی
G طلایی
M زیتونی
B بژ
R قرمز
K مسی
NF فوق طبیعی
PB روشن مایل به بژ
PG روشن مایل به طلایی
PS روشن مایل به ماسه ای
S ماسه ای

آموزش آرایشگری زنانه
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

معنای اعداد در کاتالوگ های رنگ مو چیست؟

بیشتر رنگ های مو روی یک سیستم درجه بندی شده بین ۱ تا ۱۰ شماره گذاری می‌شوند. درجه ۱ سیاه است و هرچه عدد بالاتر می‌رود، رنگ آن نیز روشن‌تر می‌شود. به عبارت دیگر، عددی که در کاتالوگ های رنگ مو مشاهده می کنید به روشنی یا تیرگی رنگ مربوط می‌شود.

در حالی که برخی از خطوط رنگی به درجه ۱۲ می‌رسند (برای بورهای بلند خیلی روشن)، اما سیستم شماره گذاری پایه به درجه ۱۰ می رسد که روشن ترین سایه بلوند است.

آموزش رنگ و مش مو با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

همه اعداد دیگر نیز نشان دهنده سایه های رنگ مو هستند که در این بین قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، عدد ۴ قهوه ای متوسط و عدد ۷ بلوند متوسط است.

راه اندازی کسب و کار آرایشگری زنانه

من در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی این اطمینان را به هنرجویان عزیز میدهم که با یادگیری فنون آرایشگری حرفه ای بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×