فیلم آموزش کوتاهی موی زنانه – آموزش کوپ

آموزش کپ زنانه
83 / 100

آموزش کوتاهی مو مدل فارا در آموزشگاه آرایشگری خجسته تهران

۱. موها را تقسیم بندی کنید
۱. برای شروع کار، ابتدا سمت چپ موها را با یک خط در راستای کمان ابرو جدا می‌کنیم. سپس از انتهای همان خط، یک خط منحنی به سمت راست سر می‌کشیم و قسمت وسط موها را جدا می‌کنیم و با کلیپس می‌بندیم.
۲. در مرحله بعد، موهای سمت چپ را با یک خط افقی به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم و قسمت بالا را با کلیپس می‌بندیم.

آموزش براشینگ مو زنانه
آموزش براشینگ مو زنانه در تهران

۳. موهای قسمت پایین را نیز به روش بافت معمولی می‌بافیم و انتهای آن را باز می‌گذاریم.

۴. برای تقسیم بندی موهای سمت راست، یک خط منحنی از سمت چپ سر به سمت گوش راست می‌کشیم. سپس با یک خط افقی، موهای سمت راست را نیز دقیقا مانند سمت چپ، به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم. موهای قسمت بالا را می‌بندیم و قسمت پایین را می‌بافیم.

۲. کوتاه کردن موها را شروع کنید
۱. موهای پشت سر را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم. قسمت میانی را به اندازه دلخواه، با استفاده از تیغ آرایشگری به حرکت رفت و برگشتی کوتاه می‌کنیم. سپس، موهای سمت راست و چپ را نیز به همین اندازه کوتاه می‌کنیم. کوتاهی مو در این مرحله باید در جهت رویش موها و با کمی شیب انجام شود.
۲. در مرحله بعد، قسمت بالایی سمت چپ موها را باز می‌کنیم و آن را به ۵ قسمت تقسیم می‌کنیم (تقسیم بندی به صورت چشمی صورت می‌گیرد). ابتدا قسمت اول را جدا می‌کنیم و در زاویه ۹۰ درجه با تیغ به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. برای بقیه موها نیز همین کار را تکرا می‌کنیم.

۳. اکنون بافت موها را باز کرده و آن را کاملا به سمت پایین شانه می‌کنیم. انتهای موها را کمی با تیغ پیتاژ به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. پیتاژ مو باید به صورتی باشد که قد موها با یک شیب ملایم به سمت جلو افزایش پیدا کند. برای سمت راست موها نیز همین کار را تکرار می‌کنیم.

آموزش شینیون عروس
آموزش شینیون عروس در تهران

۴. برای کوتاه کردن قسمت بالای سر، ابتدا موها را باز کرده و آن را به سمت پایین شانه می‌کنیم. موها را در سه مرحله با تیغ پیتاژ کوتاه می‌کنیم.

۵ در نهایت کل موهای این قسمت را با تیغ، با حرکت رفت و برگشتی و به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. به طوری که قد موها در سمت راست بلندتر از سمت چپ باشد.

مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری
مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری در تهران

آموزش احیا و مراقبت از مو در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

۳. موها را حالت دهید
براشینگ مو را با استفاده از کاندیشنر مناسب، سشوار و اتوی مو انجام دهید تا حالت لایه لایه آن کاملا مشخص شود.
مدل موی فارای زیبای شما آماده است! امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با تمرین و تکرار زیاد بر تمام اصول و ریزه کاری های آن مسلط شوید.

۴. برای تقسیم بندی موهای سمت راست، یک خط منحنی از سمت چپ سر به سمت گوش راست می‌کشیم. سپس با یک خط افقی، موهای سمت راست را نیز دقیقا مانند سمت چپ، به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم. موهای قسمت بالا را می‌بندیم و قسمت پایین را می‌بافیم.

آموزش کوتاهی موی زنانه با مدرک معتبر فنی و حرفه ای و قابل ترجمه

با شرکت در دوره های آموزشی آرایشگری موی زنانه در آموزشگاه آرایش و پیرایش خجسته میتوانید علاوه یادگیری مهارت آرایش و پیرایش زنانه برای ورود به بازار کار نیز آماده شود.

پس از شرکت در دوره های آموزشی میتوایند در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرک آموزش آرایشگری از اداره کل فنی و حرفه ای تهران دریافت کنید.

آموزش فوت و فن آرایشگری زنانه در تهران

با شرکت در دوره های آرایشگری زنانه در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی میتوان تمام اموزش های لازم را برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه فرا بگیرید.

 

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

تلفن همراه 09126940229

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×