آموزش احیا و مراقبت از مو در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی

آموزش احیا و مراقبت از مو
75 / 100

دوره ی آموزشی احیا و مراقبت از مو در قسمت آموزش خدمات مو درآموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی در تهران بصورت حضوری برگزار میشود.
از این رو، دوره ی آموزشی احیا و مراقبت از مو یکی از پرطرفدارترین دوره های ارائه شده در موسسه آموزشی مریم سعیدی بوده و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است.
هنرجو در پایان دوره ی آموزشی احیا و مراقبت از مو، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران.

دوره آموزشی احیا و مراقبت از مو

زیبایی و آراستگی موها یکی از مهم ترین نکات برای افرادی است که به ظاهری مرتب و آراسته اهمیت می دهند.
برای داشتن موهای سالم و بدون آسیب دیدگی باید به مراقبت از موها توجه کرد. رشته احیا و مراقبت از مو یکی از پر طرفدار ترین رشته های زیبایی به خصوص در زمینه کار با مواد هست.
در رشته احیا و مراقبت از مو، هنرجو با تمامی آسیب های مربوط به رنگ و دکلره آشنا می شود و در صورت نیاز با روش های اصولی موها را احیا می کند.
در رشته آموزشی احیا و مراقبت از مو، علاوه بر شناخت صحیح انواع مو به مباحث آسیب شناسی مو پرداخته می شود.

ویتامینه مو روشی قدیمی برای سالم سازی و احیای مو های آسیب دیده می باشد.
افرادی که بر اثر رنگ و دکلره کردن مداوم دچار آسیب دیدگی در موهایشان شده اند و یا در اثر شرایط آب و هوایی خشکی کاذبی در موهایشان ایجاد شده است، می توانند از روش ویتامینه کردن استفاده کنند. ویتامینه کردن مو بیشتر جنبه آبرسانی دارد و به دلیل وجود چربی در ساختار این مواد، بافت های چربی را تقویت می کند و همین امر موجب می شود تا مو طراوتی تازه پیدا کند. اما این روش برای موهایی که آسیب دیدگی بالایی دارند و حالت کشسانی پیدا کرده اند، به هیچ عنوان روش مناسبی نمی باشد.
درواقع این روش بیشتر برای افرادی که خشکی و آسیب دیدگی جزئی در موهای خود دارند توصیه می شود. موی سر انسان مانند دیگر اعضای بدن نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

از جمله بیماریهای مو که اکثر خانم ها با آن درگیر هستند عبارتند از: ریزش مو، شوره موی سر، خشکی و وزی مو که عوامل ارثی و محیطی میتواند در این بیماریها دخیل باشند. عوامل محیطی مانند تغذیه، شامپوهای نامرغوب، دکلره کردن مو، صاف و یا فر کردن مو.

این تصور که شامپو به تنهایی میتواند موجب تقویت و ترمیم مو شود کاملا اشتباه است.

آموزش رنگ و مش مو
آموزش رنگ و مش مو در تهران.
آموزشگاه سعیدی

پس راه درمان چیست؟

یکی از این راههای درمان ویتامینه کردن موهاست. ویتامینه قسمت های آسیب دیده مو را ترمیم میکند و باعث میشود رطوبت مو خفظ شود. در نتیجه مو درخشان و شفاف میشود و یکی از بهترین راهها برای مقابله با موهای خشک – چرب و موخوره دار است.

احیا و مراقبت از مو یکی از خدمات رایج سالن های آرایشگری است. این رشته فقط برای موهای آسیب دیده کاربرد ندارد بلکه موهای سالم هم به مراقبت نیاز دارند و در این رشته آموزشی تمام مراقبت های مربوط به موهای آسیب دیده و سالم آموزش داده می شود. رشته احیا و مراقبت از مو به دلیل جدید و پر کاربرد بودن ، همیشه مشتریان زیادی دارد و جزو رشته های پر درآمد محصوب می شود.

دوره آموزش احیا و مراقبت از مو

در دوره ی آموزشی احیا و مراقبت از مو، هنرجو توسط مطالعه جزوه قدرتمند آموزشی مطابق سرفصل های معرفی شده بصورت حضوری در تهران آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر (مدرک احیا و مراقبت از مو) ، آماده میشود.
این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یاد گرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود.
در دوره آموزشی احیا و مراقبت از مو هنرجو در ابتدا با شناخت صحیح انواع موها آشنا می شود. آسیب های ناشی از رنگ و دکلره و نحوه تشخیص آسیب ها را می آموزد و بعد از آشنایی با انواع شامپوها، ماسک ها و محصولات مراقبت خانگی نحوه براشینگ و اتوکشی مو را به صورت کاملا عملی یاد می گیرد.

پس از گذراندن دوره احیا و مراقبت از مو هنرجو می تواند با مهارت کامل ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده را با روش های احیا کننده برای مراجعین انجام دهد و در پایان کار، موها را براشینگ و اتوکشی کند.
بعد از اتمام دوره مراقبت از مو، هنرجو با توجه به شناخت کاملی که نسبت به آسیب شناسی مو دارد، توانایی ورود به بازار کار آمرایشگری در تهران شود.

 

برخی سر فصل های دوره

1-آموزش انواع مو و ساختار آن
2-آموزش انواع روش های ویتامینه مو

3-آموزش بوتاکس مو

4-آموزش ویتامینه کراتینه لختی و احیا

5-آموزش ریباندینگ مو

6-آموزش صافی مو دکلره شده و آسیب دیده

7-آموزش نانو گلوبال مو

8-آموزش پلکسی و خاویار تراپی

9-آموزش پیشرفته پروتئین تراپی

10-آموزش کلاژن تراپی

11- کراتین درمانی

12-اموزش صافی ژاپنی

13-آموزش المنت مو

14-آموزش ارژنین تراپی و آگاوه تراپی

15-آموزش کراتین سرد و گرم

16-آموزش اپتلیس

آموزش آرایشگری درتهران
آموزش آرایشگری زنانه درتهران – مریم سعیدی

آموزش فوت و فن آرایشگری زنانه در تهران

با شرکت در دوره های آرایشگری زنانه در آموزشگاه آرایشگری مریم سعیدی میتوان تمام اموزش های لازم را برای ورود به بازار کار آرایشگری زنانه فرا بگیرید.

 

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

تلفن همراه 09126940229

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×