دوره آموزش آرایش عروس در تهران

آموزش آرایشگری زنانه
17 / 100

دوره آموزش آرایش عروس یکی از دوره های آموزش آرایشگری زنانه محبوب زنانه است. هنرجویان پس از مراجعه به آموزشگاه آرایشگری زنانه مجاز، میتوانند در انتهای کار مدرک فنی و حرفه ای آرایش عروس را دریافت نمایند.

دوره آموزش آرایشگری زنانه در تهران
آموزش آرایشگری

باتوجه به اینکه میکاپ عروس کار زمان بری می باشد و نیاز به مهارت و تخصص دارد، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست حرفه ای بروند تا نتیجه مطلوبی بدست آورند. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمد بسیار خوبی از تخصص خود داشته باشد.

مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری
مریم ضیا سعیدی مدرس آرایشگری در تهران

 

در دوره آموزش آرایش عروس آموزشگاه مریم سعیدی (خجسته)، روند میکاپ و گریم عروس به طور کامل به شما یاد داده می‌شود. این دوره شامل آموزش شناخت انواع فرم‌های صورت، آموزش کانتورینگ صورت بر اساس نوع چهره، آموزش جدیدترین تکنیک‌های میکاپ، آموزش نحوه کار با انواع برندهای معتبر آرایشی (مخصوص آرایش عروس) و آموزش کامل آرایش صورت می‌شود.

شما به عنوان هنرجو در انتهای این دوره نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش برای انواع پوست را خواهید شناخت. علاوه بر این، به عنوان یک فرد ماهر و متخصص در زمینه آرایش عروس می‌توانید وارد بازار کار شوید. به عنوان یک میکاپ آرتیست، باید بدانید که چطور با توجه به سلیقه مشتری خود هرگونه گریم و میکاپی را زیبا انجام دهید.

 

سر فصل های دوره آموزش آرایش عروس آموزشگاه آرایشگری خجسته تهران

آموزش آرایش عروس برای پوست چرب
آموزش سایه اصلی و حرفه‌ای
آموزش مژه گذاری به صورت سه بعدی
آموزش آمبره کردن لب
آموزش هاشور و صابون ابرو
آموزش آرایش عروس ایرانی
آموزش آرایش عروس هندی
آموزش آرایش عروسکی
آموزش آرایش عروس کامل

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×