بهترین سالن اپیلاسیون در تهران+لوکیشن (رتبه 1 سالن های زیبایی)

اپیلاسیون در تهران
81 / 100

اپیلاسیون یکی از روش های نیمه دائمی برای از بین بردن موهای زائد است این روش طرفداران بسیار زیادی دارد برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین سالن اپیلاسیون در تهران به ادامه مطلب مراجعه کنید .

روش های اپیلاسیون

اپیلاسیون به دو روش می باشد اپیلاسیون سرد و اپیلاسیون گرم

اپیلاسیون با موم گرم

در اپیلاسیون گرم ابتدا موم را داغ کرده سپس با استفاده از کاردک موم را رو ی پوست می کشند. پس از مدتی وقتی موم سرد شد با استفاده از پارچه موم را از روی پوست می کنند بهتر است پارچه در خلاف جهت رویش موها کشیده شود .در وکس گرم موهای بیشتری کنده میشود به همین خاطر در سالن ها کمتر از وکس سرد استفاده می شود اما توجه داشته باشید استفاده از وکس گرم نیاز به مهارت بالایی دارد

اپیلاسیون با موم سرد

موم سرد بیشتر برای استفاده در خانه درست شده .در بیشتر موارد موم سرد به خود پارچه چسبیده است کافی است با کف دست پد را گرم کرده سپس پد را بر روی پوست قرار داده و بر خلاف جهت رویش مو می کشیم نحوه انجام اپیلاسیون سرد بسیار راحت تر از اپیلاسیون گرم می باشد و نیاز به مهارت ندارد.

طی چه مدت زمانی لازم به مراجعه برای اپیلاسیون است؟

این موضوع بستگی به این دارد که چقدر زدن موهای زائد برای شما اهمیت دارد علاوه بر آن رشد موهای هر فرد با توجه به ژنتیک آن فرد متفاوت است. اما به طور معمول بین یک تا دو با در ماه انجام می شود .

بهترین موم برای اپیلاسیون در تهران  کدام است؟

بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد اگر به دنبال موم های طبیعی هستید بهتر است از موم شکر استفاده کنید اما اگر به دنبال موم هایی هستید که پوست شما را نرم و لطیف کنید بهتر است از موم های شکلاتی یا میوه ای استفاده کنید .

نکات قبل از اپیلاسیون

  • بهتر است یک هفته قبل از اپیلاسیون پوست خود را لایه برداری کنید .برای لایه برداری می توانید یک فرچه یا مسواک تمیز را  روی پوست خود بکشید.
  • سه الی 4 هفته قبل از اپیلاسیو از تیغ استفاده نکنید چون باعث ایجاد درد در هنگام اپیلاسیون می شود.
  • برا ی کمتر کردن درد اپیلاسیون می توانید نیم ساعت قبل از اپیلاسیون از کمپرس سرد استفاده کنید
  • 2 الی 5 روز قبل از انجام اپیلاسیون از کرم های حاوی ریتوئید استفاده نکنید چون در صورت استفاده از ان ها ،در هنگام اپیلاسیون پوست شما همراه با موم می آید.
  • به دلیل حساس بودن تر پوست در هنگام عادت ماهیانه بهتر است در این هنگام از اپیلاسیون استفاده نشود.
  • بهترین حالت اندازه مو برای اپیلاسیون حدود 2 سانتی متر است.
  • اپیلاسیون در تهران
    اپیلاسیون در تهران

مسایئل بهد اشتی سالن اپیلاسیون در تهران

توجه داشته باشید اپیلاسیون بسیار مهم است زیرا در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی باعث ایجاد التهاب های بوستی می شود  د

1-اولین مورد حائز اهمیت این است که از وسایل یکبار مصرف استفاده شود تا مریضی بین افراد منتقل نشود.

2- سالن باید مجوز بهداشت داشته باشد همچنین اپیلاسیون کار باید گواهی سلامت داشته باشد.

3- قبل از کشیدن کارد حاوی مموم روی بدن باید مقداری از آن روی بدن شما تست شود تا ببینند شما آیا به آن مواد حساسیت دارید یا زیادی از حد داغ نباشد .

اگر از موچین برای کندن موهای زائد کنده نشده استفاده می شود حتما موچین با پنبه و الکل ضدعفونی شود.

در سالن ما علاوه بر اینکه تمام نکاتی که در بالا گفته شده است رعایت می شود بلکه تمام وقت ها به صورت اختصاصی داده می شود تا وقت مشتریان هد نرود .. این کار باعث می شود تا از شلوغی سالن جلوگیری میشد وهمچنین تمام کارکنان علاوه بر رعایت نکات بهداشتی از ماسک استفاده می کنند  لازم نیست نگران کرونا باشید

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا  سالن اپیلاسیون در تهران

سلامتی مشتریان برای ما از هر چیزی با ارزش تر است به همین خاطر در این دوران که کرونا به اوج خود رسیده است ما نوبت ها را به صورت vip  می دهیم تا علاوه بر جلوگیری از هد رفتن وقت با ارزش مشتریان سالن شلوغ نشود و پروتکل های بهداشتی رعایت شود .همچنین تمام نکات بهداشتی گفته شده مانند ضدعفونی کردن وسایل به طور مرتب رعایت می شود تا کوچیک ترین آسیبی به سلامتی مشتریان وارد نشود .

هزینه اپیلاسیون

موارد مختلفی بر روی خزینه ی اپیلاسیون تاثیر دارند مانند ناحیه ی اپیلاسیون ،مواد استفاده شده برای اپیلاسیون و همچنین منطقه ی خود سالن ، اما به طور کلی هزینه ی اپیلاسیون بین 30000 تومان تا 200000 تومان می باشد.

بهترین سالن اپیلاسیون در تهران

همانطور که می دانید انتخاب یک سالن خوب بهداشتی برای اپیلاسیون  بسیار مهم است زیرا در صورت عدم رعایت بهداشت در آینده شما دچار مشکلات زیادی می شویداما شما لازم نیست برای انتخاب یک سالن اپیلاسیون خوب در تهران نگران باشید زیرا ما به شما این اطمینان را می دهیم که اپیلاسیون کار های ما بسیار حرفه ای هستند .بنابراین در این سالن  با رعایت تمام نکات بهداشتی و استفاده از بهترین مواد اپیلاسیون شما را انجام می دهیم .

آدرs و شماره تماس با لوکیشن

جهت ارتباط بیشتر می توانید با این لینک با ما در ارتباط باشید

یا از طریق اینستا هم می توانید با ما در ارتباط باشید

نشانی: تهران، خیابان آزادی، چهار راه حبیب الهی، خیابان شهیدان، خیابان دکتر هوشیار، شماره 18، طبقه 2

تلفن: 66058263    66034495

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با سالن (کلیک کنید)
×